Szkolenia sprzedażowe
Treningi konsultacyjne
Kompetencje: rozwiązywanie problemów, konstruktywne wykorzystywanie trudności
Myślenie strategiczne w sprzedaży
Kompetencje: budowanie strategii współpracy długofalowej z klientem, projektowanie działań taktycznych i operacyjnych
Sztuka negocjowania
Kompetencje: przygotowanie się i poprowadzenie negocjacji typu win-win
Budowanie relacji z Klientem
Kompetencje: świadome używanie zaawansowanych technik rozwijania kontaktu interpersonalnego
Pokonywanie barier w sprzedaży
Kompetencje: używanie wiedzy i narzędzi do radzenia sobie z trudnymi postawami klientów
Prezentacje do małych i dużych audytoriów
Kompetencje: profesjonalne i skuteczne przekonywanie innych, panowanie nad grupą
Sztuka prowadzenia rozmowy z Klientem
kompetencje: elastyczne wykorzystywanie technik sprzedaży do osiągania celów
Autoprezentacja
Kompetencje: wywieranie wrażenia na innych