Coaching Indywidualny
Life Coaching
Coaching dotyczący całokształtu przekonań, wartości, strategii i sposobów działania danej osoby. Może zmienić życie na lepsze w wybranym lub wielu aspektach. Wszystko, co do tej pory wydawało się nie do osiągnięcia, może stać się bliższe niż kiedykolwiek. Obszary klienta to m.in.:
- planowanie życia
- wypracowywanie wizji życia
- rozwijanie kreatywności
- lepsza organizacja życia
- rozwiązywanie problemów
- dylematów – dotyczących wyboru sposobu postępowania i podjęcia decyzji
- pytań – jak rozwiązać konkretny problem
- poczucia braku spełnienia w danej dziedzinie życia bez konkretnego problemu
Drogi kliencie
przed rozpoczęciem relacji coachingowej spotkamy się lub zadzwonimy do Ciebie, żeby ustalić szczegółowo warunki współpracy:
- częstotliwość sesji,
- miejsce i forma spotkań (osobiście, telefonicznie, za pośrednictwem Skype’a, etc.),
- daty i godziny sesji,
- sposób odwoływania/przekładania sesji,
- pozostałe.
Na tym spotkaniu nakreślisz również cele, jakie chcesz osiągnąć w coachingu, a my odpowiemy na wszelkie Twoje pytania związane ze współpracą. Jeśli nie jesteś do końca zdecydowany to przeprowadzimy dla Ciebie krótką sesję pokazową podczas rozmowy wprowadzającej.
Korzyści z coachingu dla osób indywidualnych
- wzrost świadomości swojego potencjału,
- wzrost pewności siebie oraz wiary w swoje możliwości,
- uzyskanie równowagi między życiem osobistym a zawodowym,
- wzrost satysfakcji płynącej z relacji z innymi osobami,
- polepszenie jakości swojego życia,
- sprecyzowanie własnego systemu wartości,
- rozwój umiejętności oceny swojej sytuacji z różnych perspektyw,
- określenie i wykorzystanie swoich zasobów w najlepszy dla siebie sposób,
- rozwój posiadanych umiejętności i kompetencji w karierze zawodowej oraz życiu osobistym.
Zasady prowadzenie coachingu stosowane przez naszych coachów
- szacunek dla klienta,
- dobrowolność,
- poufność,
- wszystkie osoby zaangażowane w coaching uzgadniają jasne cele i terminy oraz uważają proces coachingowy za wiążący,
- feedback i ocena postępu,
- transparentny proces (wyjaśniamy fazy procesu, granice czasowe, logistykę spotkań),
- orientacja na cel,
- partnerstwo.