Interim Management
Interim Management to forma współpracy z organizacją, w której jest potrzeba:
- wprowadzenia okresowego zastępstwa, wprowadzenia brakującego menedżera, specjalisty HR,
- zbudowania strategii personalnej i jej operacjonalizacji – budowanie działu HR, planowanie strategii, wdrażanie operacyjne aż do stworzenia działu HR organizacji,
reformowania obszaru HR, działu HR, - tworzenie kultury szkoleniowej i coachingowej organizacji,
- wsparcia merytorycznego i rozwojowego pracowników HR, trenerów wewnętrznych, coachów wewnętrznych,
- wsparcie działów sprzedaży przez sprzedażowych trenerów zewnętrznych JAK-MD.
Korzyściami dla klientów są:
- projektowy charakter działania,
- praca z jasno określonym celem i zdefiniowanymi efektami,
- wybór korzystnego modelu rozliczania (ryczałt, wynagrodzenie za projekt),
- dostęp do zaawansowanej i aktualnej wiedzy,
- elastyczność współpracy – model dopasowany do potrzeb klienta,
- bieżące uzupełnianie zasobów personalnych i innych w toku realizacji projektu,
- dostęp do zróżnicowanych doświadczeń ekspertów, pracujących w różnych kulturach organizacyjnych.