Kompetencje: efektywne wprowadzenie produktu/marki na rynek bądź też bieżące zarządzanie produktem wymaga skutecznego przekazu marketingowego, skierowanego zarówno do klienta (na zewnątrz) jak i do pracowników firmy (do wewnątrz).
Zarządzanie marką
Kompetencje: właściwy dobór zestawu działań i instrumentów marketingowych, skuteczne budowanie pozycji konkurencyjnej firmy, badania i analizy rynku.
Podstawy marketingu dla sprzedawców
Kompetencje: znajomość podstawowych zasad współczesnego marketingu i umiejętność ich wykorzystania przez każdego pracownika kontaktującego się z klientami przedsiębiorstwa.
Public Relations
Kompetencje: miejsce PR w działaniach promocyjnych firmy, utrzymanie pozytywnego wizerunku organizacji zarówno w jej otoczeniu, jak i wewnątrz.
Merchandising
Kompetencje: znaczenie roli ekspozycji, sposoby wizualnego i emocjonalnego motywowania nabywców do dokonania zakupu Państwa produktów.