Kompetencje: planowanie i monitorowanie przedsięwzięć i inicjatyw w sprzedaży mających cel, termin i budżet, delegowanie odpowiedzialności i zadań.
Motywowanie w trudnych sytuacjach
Kompetencje: prowadzenie rozmowy nastawionej na rozwiązywanie problemów, projektowanie indywidualnych „mieszanek” motywacyjnych w kontekście zmian jakim podlegają pracownicy.
Sztuka prowadzenia efektywnych zebrań
Kompetencje: przygotowanie i interaktywne poprowadzenie zebrania, tak aby osiągnąć zamierzony efekt, wykorzystywanie potencjału wynikającego z różnorodności w zespole, rozwijanie doświadczonych pracowników.
Coaching i Counseling
Kompetencje: uczenie autoanalizy; wspieranie pracownika poprzez konstruktywny dialog z nim; prowadzenie rozmowy o karierze.
Wizyty w terenie. Diagnoza i szkolenie
Kompetencje: wprowadzanie do pracy nowego pracownika; diagnozowanie potrzeb szkoleniowych i prowadzenie szkolenia w miejscu pracy.
Przywództwo w Zarządzaniu Zespołem Sprzedaży
Kompetencje: budowanie tożsamości zespołu, celowe kierowanie rozwojem jednostki i zespołu; stosowanie odpowiedniego stylu zarządzania w zależności od sytuacji i etapu rozwoju pracownika.
Zarządzanie Sprzedażą
Kompetencje: myślenie strategiczne i analityczne, wdrażanie standardów pracy; używanie w praktyce narzędzi menedżerskich.