Interim Management to forma współpracy z organizacją, w której jest potrzeba:

  • wprowadzenia okresowego zastępstwa, wprowadzenia brakującego menedżera, specjalisty HR,
  • zbudowania strategii personalnej i jej operacjonalizacji – budowanie działu HR, planowanie strategii, wdrażanie operacyjne aż do stworzenia działu HR organizacji,
    reformowania obszaru HR, działu HR,
  • tworzenie kultury szkoleniowej i coachingowej organizacji,
  • wsparcia merytorycznego i rozwojowego pracowników HR, trenerów wewnętrznych, coachów wewnętrznych,
  • wsparcie działów sprzedaży przez sprzedażowych trenerów zewnętrznych JAK-MD.

Korzyściami dla klientów są:

  • projektowy charakter działania,
  • praca z jasno określonym celem i zdefiniowanymi efektami,
  • wybór korzystnego modelu rozliczania (ryczałt, wynagrodzenie za projekt),
  • dostęp do zaawansowanej i aktualnej wiedzy,
  • elastyczność współpracy – model dopasowany do potrzeb klienta,
  • bieżące uzupełnianie zasobów personalnych i innych w toku realizacji projektu,
  • dostęp do zróżnicowanych doświadczeń ekspertów, pracujących w różnych kulturach organizacyjnych.

Kontakt i zapytania ofertowe

+48 502 514 765 biuro@jak-md.pl